Výzva na predloženie cenovej ponuky
(zákazka podľa § 117 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“)
- Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:
Názov: Technické služby Brezno
Sídlo: Rázusova 16, 977 01 Brezno
Štatutárny zástupca: Ing. Lukáš Jeremiáš, riaditeľ príspevkovej organizácie
IČO: 00 183 067
DIČ: 2021222984
Tel.: 0905404562
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Internetová stránka: www.tsbrezno.sk
Kontaktná osoba vo VO: Ing. Lukáš Jeremiáš
Telefón: 0905 404 562
e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Vo veciach technických: Dušan Auxt
Telefón: 0905 399 208
e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
- Názov predmetu zákazky: „Zimná údržba na miestnych komunikáciách na území mesta Brezna v správe Technických služieb Brezno“
- Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o dielo
- Stručný opis predmetu zákazky:
Vykonávanie zimnej údržby na miestnych komunikáciách na území mesta Brezna v správe Technických služieb Brezno. Druh činnosti je odhŕňanie snehu, posyp podľa potreby, prepravné práce, frézovanie snehu, nakladanie.
- Miesto dodania predmetu zákazky:
Miestne komunikácie na území mesta Brezna v správe Technických služieb Brezno. Viď Príloha č.1
- Možnosť predloženia variantných riešení:
Neumožňuje sa
- Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:
Začiatok doby plnenia: 20.11.2021
Koniec doby plnenia: 30.04.2022
- Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Technických služieb mesta Brezna. Platba sa uskutoční na základe fakturácie formou bankového prevodu. Faktúra musí byť doručená v dvoch origináloch a jej súčasťou je príloha, ktorú tvorí dodací list. Splatnosť daňového dokladu je 30 kalendárnych dní odo dňa jeho vystavenia. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu.
- Spôsob určenia ceny:
- Uchádzačom navrhovaná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v EUR (€, eur) prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych noriem platných v krajine sídla uchádzača.
- Do ceny treba započítať všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa 2 a § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. a § 3 vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych noriem platných v krajine sídla uchádzača. Cena za plnenie predmetu zmluvy je stanovená ako cena maximálna počas jej platnosti a musia v nej byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky. Všetky ceny a výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s kompletnou dodávkou tejto zákazky
- Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú cenu v ponuke uvedie v zložení cena bez DPH za celý predmet zákazky, DPH a cena s
- Ak uchádzač nie je platiteľom dane z pridanej hodnoty v predloženej ponuke na túto skutočnosť verejného obstarávateľa upozorní a uvedie navrhovanú zmluvnú cenu bez DPH ako navrhovanú zmluvnú cenu celkom.
- Podmienky účasti uchádzačov:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia:
- Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 1 písm. e) zákona – je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a lebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a lebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
- Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
- Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f).
- Obsah ponuky uchádzača:
- Vyplnené a podpísané Identifikačné údaje uchádzača - Príloha č. 1
- Vyplnený a podpísaný Návrh na plnenie súťažných kritérií - Príloha č. 2
- Vyplnené a podpísané Vyhlásenie uchádzača - Príloha č. 3
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov
- Lehota na predloženie ponuky:
do 19.11.2021 12:00 hod
- Pokyny na zostavenie ponuky:
Ponuka sa predkladá v listinnej podobe v slovenskom jazyku.
Obal ponuky, musí obsahovať:
- adresu verejného obstarávateľa,
- adresu uchádzača (názov, obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania),
- označenie: „Cenová ponuka – neotvárať“
- heslo: „Zimná údržba.".
- Spôsob a miesto predloženia/doručenia ponuky:
Doručenie poštou, osobne alebo emailom na adresu Technické služby Brezno, Rázusova 16, 977 01 Brezno, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Ponuka doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa uchádzačovi vráti neotvorená.
- Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky podľa kritéria určeného vo Výzve.
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom v EUR vrátane DPH., vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 9. Spôsob určenia ceny a uvedená v návrhu na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy).
Určenie poradia uchádzačov vykoná verejný obstarávateľ porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien, Ponuky budú zoradené vzostupne podľa ceny celkom v EUR vrátane DPH. Ponuka s najnižšou cenou celkom sa umiestni na prvom mieste poradia. Ponuka s najvyššou cenou celkom v eurách sa umiestni na poslednom mieste poradia.
Verejný obstarávateľ následne vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste poradia, splnenie podmienok účasti podľa bodu 10. Podmienky účasti uchádzačov a splnenie požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 11. Obsah ponuky uchádzača.
Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
- Lehota viazanosti ponúk:
Uchádzač je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty stanovenej verejným obstarávateľom t. j. 6 mesiacov.
- Osoby určené pre styk so záujemcami a uchádzačmi:
Ing. Lukáš Jeremiáš, t.č. 0905404562, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
- Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Pokiaľ sa vo výzve nachádzajú údaje určujúce konkrétnu výrobnú značku, typ, či konkrétneho výrobcu materiálu alebo zariadení, môže uchádzač v tomto prípade v ponuke predložiť aj ekvivalentné materiály pri dodržaní minimálnych technických parametrov pôvodne navrhnutého materiálu resp. zariadení. Uchádzač predloží v ponuke samostatný zoznam použitých ekvivalentných riešení.
Ak ponuka bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné, je potrebné zo strany uchádzača predložiť dokument, v ktorom presne uvedie, ktoré údaje alebo iné informácie považuje za dôverné.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 zákona.
Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak cenová ponuka nebude vyhovovať finančným možnostiam verejného obstarávateľa.
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predloženie ponuky sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona
č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Ing. Lukáš Jeremiáš
riaditeľ Technických služieb Brezno
Prílohy:
príloha č.1 – Identifikačné údaje uchádzača
príloha č.2 - Návrh uchádzača na plnenie súťažných kritérií